Station Haag-Zuid
donderdag, januari 15, 2009
  Het is weer moldag
Vanavond aflevering 2 van Wie Is…De Mol? Vorige week ging het negende seizoen van het leukste televisie programma van Nederland weer los en ik zit er meteen weer helemaal in. Vorige jaar had ik de Mol drie aflevering voor het einde in de gaten, namelijk Dennis Wenning. In de editie van 2009 is het na de eerste aflevering moeilijk gelijk al een mol te ontdekken. Als er al iemand opvalt denk je: ‘Dat is toch veel te voor de hand liggend!?’. Neem Sebastiaan Labrie, zou de mol kunnen zijn, maar het zou te makkelijk zijn na slechts één aflevering. Dennis Storm lijkt mij uitgesloten omdat Vera Mann in de test voor hem ging en naar huis kon.

Kortom straks hoop ik weer wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik kan niet wachten tot het 20.30 uur is…

Zuid
 
Reacties:
Ik denk toch echt dat het Dennis Storm is. Hij heeft een Mollenkop :)
 
moeilijk.... ga op dit moment voor Rick
 
SPANNEND GISTER! HEB NOG GEEN ID
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM