Station Haag-Zuid
zondag, november 23, 2008
  ANWB geeft spitsalarm af
De ANWB geeft een spitsalarm af voor maandagochtend. Reden is de verwachting van het KNMI dat er maandagochtend nog af en toe wat sneeuw gaat vallen. Daardoor staat er naar verwachting meer dan 500 kilometer file in het land.


Ik moet om 05.50 uur zéker in de auto zitten... Daarvoor misschien nog even krabben en als ik bij mijn auto kom kan ik daar ook nog aan de slag. (met dank aan Zuid voor deze leuke grap)

Iedereen heel veel sterkte morgen!

Update: ANWB was te voorbarig, slechts zo'n 300 kilometer file!

Haag
 
Reacties:
ik heb de trein gepakt... dat hadden meer mensen bedacht. druk!!
 
Wat een onzin. Het was gewoon normaal. Ophef om niets!
 
DAAROM WAS DIE TREIN ZO VOL!!!!!!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM