Station Haag-Zuid
donderdag, november 13, 2008
  Adam Curry's "Ray On The Charlie 22"
Ik ben inmiddels door mijn voorraad Soundtracks heen. Na 9 nieuwe liedjes hield mijn wetenschap m.b.t. AdamĀ“s soundtrack van zijn leven op en moest ik een einde maken aan dit item bij de Daily Source Code van Adam Curry. Tijd om weer wat nieuws te verzinnen. De laatste speciale episode post ik hier binnenkort wel, maar eerst terug naar 1978...

ROTC 22 20080901 Soundtrack To My Life 1978
Discover Simple, Private Sharing at Drop.io




Haag
 
Reacties:
yo Haag! ik moet toch zeggen dat je het altijd top maakt echt leuk om te horen! deze is ook weer helemaal top
 
erg leuk
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM