Station Haag-Zuid
zondag, oktober 28, 2007
  Slager Nick bij laatste WeekendRick
Vanmiddag zat ik, in tegenstelling tot eigenlijk de rest van mijn leven, te luisteren naar WeekendRick op Radio538. Het was de laatste keer dat Rick van Velthuysen zijn populaire zondagmiddagprogramma de ether in slingerde.

Ik heb, tussen mijn drukke werkzaamheden, aandachtig proberen te luisteren of ik misschien Slager Nick zou horen en volgens mij hoorde ik af en toe de unieke lach van onze grote vriend Nick op de achtergrond :)
Wie weet heeft Slager Nick (links op de foto) nog leuke foto's gemaakt vanmiddag...

Haag
 
Reacties:
Nee het was echt zooo TOP! Als het aan mij ligt komen er ook nog wat foto's op te staan hier op de weblog, en miss een kort verhaaltje ;) Maar was echt TOP om mee te maken, en tis jammer dat het gestopt is, en we gaan door met actie voeren, en ze sloten letterlijk af met een knal! Tik Tik Tik BOEM!
 
ik heb geluisterd en het was wel emotioneel.
 
JAMMER
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM