Station Haag-Zuid
donderdag, oktober 18, 2007
  Herrie in de straat
Normaal gesproken woon ik in een uiterst rustige omgeving waarbij flora en fauna in harmonie samen gaan. Een omgeving waarin ik, ondanks mijn onrustige levenspatroon, mijn rust kan vinden en ongelimiteerd kan chillen. Daar is nu een einde aangekomen...

Stratenmakers zijn types die geen rekening kunnen houden aan de wensen van hun werkomgeving. Hard gepraat, hard gelach, gezang en zware diesel werktuigen rijden door de straat. Het geluid van rommelende klinkers en de kakofonie van stratenmakers verstoren mijn woongenot.

Voorlopig wordt ik om 06.50 uur wreed wakker geschud uit een fijne droom. Ook op mijn vrije dagen...
Haag

 
Reacties:
aso gasten man! Laat ze lekker om 10 uur beginnen
 
hahahahaha
 
STERKTE MAN!
 
Uitslapen zit er niet meer in begrijp ik? Nou dan kom ik niet meer hoor ;)
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM