Station Haag-Zuid
dinsdag, juni 12, 2007
  Manager Zuid
Op internet ben ik verslaafd aan Online Soccer Manager. Op de site van OSM kies je een team en speel je een seizoen in een land naar keuze. Elke dag is een speeldag, dus een seizoen vliegt voorbij. Ik speel het al een tijdje en in het begin verloor ik regelmatig. Met een 12e plaats in de Franse competitie en een 6e in de Duitse had ik een matige start.
Nu ben ik net begonnen met de competitie van Spanje. Als club heb ik Real Zaragoza gekozen, een aardige ploeg die ik langzaam met wat nieuwe spelers versterk. Hieronder mijn selectie zoals die er nu uitziet. (foto groot? klik op het plaatje)

Ik begin het steeds beter te begrijpen zoals je in de stand na 4 wedstrijden kan zien. Ik sta op nummer 1, en nog geen doelpunt tegen. Hieronder de stand...
(foto groot? klik op het plaatje)

Pas op: Begin er niet aan, want OSM heeft voor voetbalfreaks een zeer verslavende werking!!!

Zuid
 
Reacties:
jajaja nu nog 1ste.. stop op je hoogtepunt :P want vannacht tegen real ga je waarschijnlijk 3 treedtjes bergafwaarts. maja zoals je technisch adviseur altijd zegt. de bal is rond er kan van alles gebeuren. Succes ermee en straks gaan we wel ff samen in een competitie:P

laterrrrr edjuh
 
@ Edjuh: Haha, Real is te verslaan. Maar samen in 1 competitie is goed! Engeland of Italie misschien?
 
Waar is jullie beker? Of is het nog niet zover? ;)
 
Wat leuk!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM