Station Haag-Zuid
woensdag, juni 06, 2007
  Daar word ik niet vrolijk van…
Vanavond naar SBS6 zitten kijken. Rob Geus van De Smaakpolitie was in Purmerend (ons stadje). Nou daar werd ik niet vrolijk van…


Een aantal keukens waar ik regelmatig eten haal was behoorlijk vies. Vooral het frituurvet was in ons stadje zwaar onvoldoende. Ik denk er serieus over na om voorlopig het patatje maar over te slaan. Waarschijnlijk gaan ze er nu wel wat aan doen, dat hoop ik tenminste.

Positief was restaurant Sirena De Mar. Grappig om te zien dat het Spaanse Tapas restaurant van José er inderdaad goed en schoon uitziet. Vrijdag hadden we hem aan de telefoon tijdens De Koopavond, en toen vertelde hij al trots over zijn ‘OK-Sticker’.

Dit weekend maar Tapas eten!!!

Zuid
 
Reacties:
Tja sommige winkels waren echt vies! Maar als ze nou bij Slager Nick waren langs gegaan dan was daar ook wel een stikkertje op te komen gehangen ;) maar ja jammer :)
 
De FEBO is echt ranzig!!!!!
 
ik heb het gezien. Ik ga mee tapas eten zaterdag. x-je
 
Bah, de febo.. Echt goor
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM