Station Haag-Zuid
woensdag, oktober 18, 2006
  Vanavond op perron 33: The Break-Up
Vanavond in het kleine gezellige theater, nabij perron 33 van Station Haag-Zuid, schitteren Vince Vaughn en Jennifer Aniston in deze romantische komedie.

"The Break-Up, die begint waar de meeste romantische komedies eindigen - precies op het punt waar ze elkaar helemaal tot waanzin drijven. Na hun laatste 'waarom kun je nou niet dat ene ding voor me doen?' ruzie is het kookpunt bereikt en maakt Brooke (Aniston) het uit met haar vriend Gary (Vaughn). Wat volgt is een hilarische opeenvolging van maatregelen, oorlogstactieken, rotstreken en ondermijnende trucs, die nog eens worden aangemoedigd door de vrienden en vertrouwelingen van het voormalige koppel....en soms zelfs door een complete vreemdeling!"

Dat wordt dus lachen, gieren en brullen...

Aanvang film: 20.00 uur
Prijs per ticket: 3,50 Euro
Lengte van de film: 102 minuten (geen pauze)

Raymond

PS: Ik moest me inhouden... Op de planken lag namelijk ook The Da Vinci Code
 
Reacties:
the Da Vinci Code moet ik ook nog zien!!!! lijkt me een vette film
 
Zo lache, giere, brulle vond ik hem niet. Vorige week al gezien. Had er meer van verwacht. Er zitten wel leuke fragmenten in maar niet van een heel hoog niveau, vond ik :-(
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM