Station Haag-Zuid
dinsdag, oktober 24, 2006
  (Sto)Popquiz a gogo
De Popquiz a gogo moet van de buis! Volgens netcoördinator Roek Lips zijn de kijkers te oud voor Nederland 3. Maar ook op andere zenders past het niet zegt hij. Na Lingo is het nu dus de Popquiz a gogo die maar ff van tv gehaald moet worden. Regelmatig kijk ik dit programma, (ik ben 23) en misschien omdat ik muziekliefhebber ben vind ik het een leuk programma. De kijkers zijn gemiddeld tussen de 29 en 40 jaar en dat is dus blijkbaar te oud voor Nederland 3.
Nederland 3 moet een kanaal voor jongeren zijn en dan is het misschien beter dat je alleen Zapp en BNN programma’s laten maken voor de zender! Is het niet zo dat jongeren misschien tegenwoordig minder tv kijken?

Wat ik wel heel vreemd vind is dat die netcoördinator Roek Lips zegt dat het nergens anders past.
Maar goed begrijpelijk, want hij is pas net coördinator!

Wouter
 
Reacties:
Wat een EIKEL!!!! Sommige mensen zitten echt op de verkeerde stoel!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM