Station Haag-Zuid
woensdag, oktober 11, 2006
  Sonja komt voor de Bakker!!!
Sinds deze week ben ik, zoals vele landgenoten mij voor zijn gegaan, begonnen aan het dieet van Sonja Bakker.

Opzich was ik in beginsel geen grote eter en dus valt het dieet in deze week mij reuze mee. Ik ben ervan overtuigd dat het stoppen met roken, zo'n 14 maanden geleden, mijn omvang heeft doen laten groeien. Ik ben vastbesloten er 20 kilo af te 'Bakkeren'.

Straks even een weegschaal kopen bij de Blokker en ik zal je op de hoogte houden van mijn vorderingen met Sonja.

Het gaat me lukken, dat weet ik zeker. "Sonja komt voor de Bakker!!!"

Raymond
 
Reacties:
suc6! ben benieuwd
 
succes!
 
heej maak je niet DIK gozer! het komt goed :)
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM