Station Haag-Zuid
dinsdag, oktober 24, 2006
  Soappies Take That
In de jaren 90 werd ik gek van me zus en haar vriendinnen die op woensdagmiddag lekker hard de cd van Take That hadden opstaan. Ik kwam er soms met mijn Eurodance en later Happy Hardcore niet eens overheen. Take That ging gelukkig voor mijn gevoel snel uit elkaar...

Maar de boys van Take That zijn weer bij elkaar, dat was wel bekend denk ik. Op 2 november komen ze naar ons land voor een optreden! In GTST zullen ze op het huwelijksfeest van Bing en Sjors hun nieuwste single 'Patience' laten horen. Toen die gasten in de jaren negentig uit elkaar gingen, stortte voor veel meisjes hun wereld in. Nu zijn het geen meisjes meer, maar vrouwen die het warm zullen krijgen bij de uitzending van GTST op vrijdag 29 december.

ff me zus sms-en...

Wouter
 
Reacties:
JOEPIE!!!!:)
 
WAUWWWWWWW!!! Wat een onzin dat het in gtst komt. Commercieel hoor!
 
GTST IS GAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM