Station Haag-Zuid
woensdag, oktober 11, 2006
  Seconds From Disaster: Amsterdam Air Crash
Van de week stond ik, samen met mijn collega Franklin, op mijn werk te kijken naar National Geographic Channel alwaar voor het eerst een reconstructie was gemaakt van De Bijlmerramp...

"Een volledig geladen 747-vrachtvliegtuig van El-Al vertrekt op 4 oktober 1992 van Schiphol. Tijdens het opstijgen breken de twee motoren van de rechter vleugel af en de jumbojet boort zich in een dichtbewoond appartementencomplex in de Bijlmer."

In 1992 maakte het al indruk. Ik was erbij nadat de ramp was gebeurt. Nu zag ik wat eraan vooraf ging.

Zowel ik, als mijn collega, waren geraakt door wat wij van de week op tv zagen.

Wil je het zien? Check dan NGC!
-12 oktober, 15.00 uur
-29 oktober, 15.00 uur
- 31 oktober, 17.00 uur

Raymond
 
Reacties:
Ik ga het zeker checken!
 
heavy shit!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM