Station Haag-Zuid
dinsdag, oktober 31, 2006
  Paul Carrack GREATEST HITS The Story So Far...
Afgelopen zondag was het Koopzondag in het stadje van Purmerend. Zo'n extra dag in het hart van het centrum geeft een speciale sfeer. Zeker door het Culinaire Festival dat gaande was in het Willem Eggert Centrum. Leuk en gezellig om wat te winkelen of gewoon rond te lopen. Ik had nog een tegoedbon van de MEXX die ik heb ingewisseld voor een leuke trui met ruitmotief. Verder zag ik in een cd winkel het nieuwe album van Paul Carrack.

Deze voormalig zanger van Mike & the Mechanics is een gewéldige zanger, speelt gitaar evenals keyboard. Zijn nieuwe cd 'Greatest Hits. The Story So Far...' is een sublieme combinatie van nieuwe songs en de oudere klassiekers zoals 'How Long', 'Don't Shed A Tear', alsmede de 2006 versie van 'The Living Years'.

Een kleurrijk begin van de donkere maanden...

Raymond
 
Reacties:
Ik ken maar weinig nummers van hem. Draai ff het hele album vrijdag :)
 
Vanmorgen hoorde ik hem bij Gerard op 3FM!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM