Station Haag-Zuid
dinsdag, oktober 17, 2006
  The Incredible Hulk; Minder eng dan gedacht...
The Incredible Hulk was een Amerikaanse televisieserie die licht gebaseerd was op de strip van Marvel Comics. De serie liep in de VS van 1978 en 1982. In de hoofdrollen speelden Bill Bixby (dr. David Bruce Banner) en Lou Ferrigno (de Hulk). Ook de Nederlandse televisie zond de afleveringen van de Hulk uit...

Ik weet nog dat ik als kleine jongen onder de eettafel kroop als David Banner veranderde in een groen monster. Ik kon de hele serie kijken, maar op het moment dat er 'de gedaantewisseling' plaatsvond zat ik te rillen als een rietje en durfde ik niet te kijken. Maar goed ook, want normaal gesproken zou ik 's nachts niet kunnen slapen uit angst voor een bezoekje van The Incredible Hulk.

Sinds enige tijd zendt SBS6 de tv-serie opnieuw uit om (schrik niet) 06.15 uur. Ik had de serie, in tegenstelling tot de niet gelijkende film uit 2004, nooit meer gezien. En dus had ik mijn videorecorder de opdracht gegeven om in de vroege ochtenduren zijn werk te doen. Gisteravond zag ik het resultaat...

Tsja... Ach... Ik was nog maar 8 hè!!!

Raymond
 
Reacties:
ik was vroeger bang voor E.T.
 
hahaha Wat een nepzootje ;)
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM