Station Haag-Zuid
zaterdag, oktober 21, 2006
  Esri en zusje Lynn te gast bij Koffie-Zwart!
Vanmorgen, tijdens de ochtendshow op Radio Purmerend, schoven Esri en Lynn een uur lang aan de koffietafel aan. We spraken uitgebreid over hun jeugd in de Purmer-Noord, hun schooltijd bij De Smidse en het Jan van Egmondcollege, de tijd met Raffish en de toekomstplannen van een nieuwe meidenband Cool Chixx.

Esri en Lynn zijn leuke en gezellige Purmerendse meiden die hun zinnen hebben gezet op muziek en acteren.

Na de koffie mocht ik nog even met ze op de foto...

Raymond
 
Reacties:
Wow! Wie zijn die lekkere chicks?
 
Leuk programma weer Raymond. Ga zo door!!!
 
Bofkont!
 
leuke meiden
 
Ik ken ze!!
Ik msn altijd met ze en ze zijn vet lief!!
 
Ik ken ze!!
Ik msn altijd met ze en ze zijn vet lief!!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM