Station Haag-Zuid
donderdag, oktober 26, 2006
  De tussenstand: Sonja komt voor de Bakker!!!
Zo'n drie weken geleden ben ik begonnen met mijn Sonja Baker dieet "Bereik je ideale gewicht". Ik moet zeggen dat het verlangen in lekker, vies en vet toeneemd. Gewoon een Broodje Warm Vlees met satésaus of een fricandeluletje speciaal zou een welkome afwisseling zijn in het strenge afvalconcept van mevrouwtje Bakker. Slechts volstaan met magere yoghurt en een appel drijft mij tot het uiterste, edoch het 5 kilo gewichtsverlies in 1,5 week mij nog op het netvlies gebrand staan. Ik MOET gewoon de moed erin houden...

Steun je mij een beetje?

Raymond
 
Reacties:
Trots!

Zuid
 
suc6!!! het gaat je lukken
 
Je zal ervan opknappen ;)
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM