Station Haag-Zuid
woensdag, oktober 11, 2006
  De Koopavond mogelijk op de schop...
~ van onze verslaggever ~
Purmerend - Sinds enige tijd gonzen de berichten binnen dit Station, en dan voornamelijk op de vrijdagavond, over een mogelijke verbouwing van De Koopavond in Purmerend.

De reden voor de verbouwing zou onvrede zijn in het kamp van 'Zuid' over het te draaien format. Het stoere imago van 'rock-’n-roll' zou niet langer passen bij het innerlijke gevoel dat, volgens Zuid, op de vrijdagavond door de Purmerendse binnenstad zou moeten schallen.

Het liefst zou Zuid meer variatie brengen in het muziekformat. "Ik word schijtziek van die rockmuziek. Ik wil ook wel eens een vette houseplaat draaien!", aldus Zuid.

Volgens de laatste berichten heeft Haag de onderhandelingen opengegooid en te kennen gegeven open te staan voor overleg. Of het populaire programma zijn koers zal wijzingen ligt aan de grote zak geld dat Zuid voor Haag zal meebrengen. Wordt vervolgd...

Wat vind jij? Moet De Koopavond zijn 'rock-’n-roll'-uitstraling behouden of is een koersverandering wenselijk? Reageer via de comment!

Raymond
 
Reacties:
een beetje afwisseling kan geen kwaad denk ik. Hoeveel gaat hij betalen dan?
 
hahaha Ik ben benieuwd! Misschien is het wel beter? Probeer het een tijdje zou ik zeggen.
 
Ik hoop dat jullie je onderscheiden van de rest.
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM