Station Haag-Zuid
maandag, oktober 02, 2006
  De eerste werkdag nà de vakantie...
Opzich wat onwennig meldde mijn wekker zich vanmorgen om excact 05.00 uur. Omdat ik er zeker van wil zijn dat ik mij niet verslaap zet ik ook altijd voor de zekerheid de wekker op mijn mobieltje op 05.15 uur. Kortom: Verslapen is nagenoeg uitgesloten op dit station...

Vanmorgen was de eerste nà mijn welverdiende en véél te korte vakantie. Het is altijd weer even wennen. Maar ik mag wel zeggen dat alles goed ging. Wakker worden, opstaan, douchen, ontbijten, kopje koffie en toen hup de auto in.

Ik had mijn auto drie weken niet gebruikt toen ik hem afgelopen vrijdag voor het eerst startte. Prima! Direct lopen zonder ook maar even moeilijk te doen.

Vanmorgen dus niet...

Ik draaide mijn sleutel om en... helemaal niets!!!

De eerste dag na de vakantie begon alsnog met een dikke zucht en een bezweet voorhoofd. Gelukkig ben ik lid van de ANWB, die overigens zéér snel ter plaatse waren en startkabels op mijn accu's zette. Het probleem was direct opgelost...

De eerste dag na de vakantie begon met een grote drempel maar ik heb hem overleefd!

Raymond
 
Reacties:
wat een kut begin zeg, dan heb je toch gelijk geen zin meer!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM