Station Haag-Zuid
donderdag, oktober 26, 2006
  3FM: cd 60 Jaar Arbeidsvitaminen
Gerard Ekdom krijgt vrijdag het eerste exemplaar van de cd 60 Jaar Arbeidsvitaminen uitgereikt.

Dat gebeurt tijdens de uitzending op 3FM door Radio 2- presentator Hans Schiffers, die het programma jarenlang maakte. De AVRO vierde eerder dit jaar uitgebreid de verjaardag van dit langst bestaande programma in de radiohistorie. De compilatie van EMI, die door Gerard Ekdom zelf is samengesteld, ligt vanaf dan ook in de winkel.

Vroeger toen ik het nachtprogramma PyjamaFM maakte op 3FM kwam Gerard altijd na mij. Toen al zag je zijn passie voor de muziek. Deze passie zal ongetwijfeld terugklinken op de cd 60 Jaar Arbeidsvitamine. Jongens, gefeliciteerd!!!

Ik denk dat ik het Zuidgedeelte van dit station wel blij kan maken met deze cd van zijn favoriete radioprogramma ;-)

Raymond

PS: Binnenkort de cd 10 jaar De Koopavond :-D

 
Reacties:
hahaha! die wil ik zeker hebben! :) Bestaat De Koopavond alweer 10 jaar???

Zuid
 
leuke programma ja
 
ik luister vaak naar Slam!FM of 538
 
Ik luister meestal naar Gijs Staverman op Q
 
Gerard is een schatje!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM