Station Haag-Zuid
dinsdag, september 05, 2006
  Uw favoriete station gaat op de schop...
Na mijn bezoek bij de huisarts, alwaar vriendelijk edoch dringend werd verzocht te gaan afvallen, ben ik gaan nadenken over mijn eetpatroon. Sinds ik vorig jaar augustus ben gestopt met roken zijn de kilo's er aangevlogen. Er moet zeker 20 kilo af...

Afdeling Zuid zeurt al over het befaamde 'Sonja Bakker'-Boekje. Kent u die?
Als er reizigers zijn die het zelfde probleem hebben (stoppen met roken en dikker worden) en goede tips hebben hoor ik die graag...

Tijdens de vakantie zullen zowel Haag als Zuid als herboren, afgevallen en sportief terugkeren in de Lage Landen. (Ik neem mijn hardloopschoenen mee) (Niet lachen!!!)

Na de fuckantie gaat uw favoriete station op de schop!

Raymond
 
Reacties:
is dat jou buik?
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM