Station Haag-Zuid
donderdag, september 07, 2006
  Sorry Sorry Sorry !!!
Ik merk dat ik deze week bijna niet toekom aan postings plaatsen. Een gebrek aan inspiratie is het niet hoor, maar het komt omdat ik in de week voor mijn vakantie zit en veel dingen moet regelen. Daarnaast pas ik op de hond, werk ik, doet me PC erg vreemd af en toe en is het nieuwe tv seizoen begonnen en bevallen mij erg veel programma’s…

Omdat ik het weekend op vakantie ga, wordt het dus alleen maar stiller op Haag-Zuid. Als ik internet tegenkom zal ik gelijk een posting doen over mijn vakantie avonturen.

Ik hoop dat je de log in de gaten blijft houden en vanaf begin oktober lees je hier weer elke dag wat zich afspeelt op Station Haag-Zuid.


Wouter
 
Reacties:
Kijk maar niet te veel teevee... Krijg je vierkante ogen van!
 
Fijne vakantie!!!!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM