Station Haag-Zuid
zondag, september 03, 2006
  Ring ring... Ja hallo? Wie is daar?
Al geruime tijd ben ik opzoek naar een geschikt aparaat om mijn telefonischebehoefte te plezieren. Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse eigenaar van, het nieuwste van het nieuwste op het gebied van telefonie, de nieuwe 'Ericson KI 800e'.

Dit waanzinnige ultramoderne en niet te overtreffen toestel kan naast het ouderwetse telefoneren ook tekst- en fotoberichten versturen, fotograferen (7mp), filmen en fungeren als 'lifestyle update'. Vanaf nu ben ik weer helemaal hip...

Wil jij mij af en toe bellen?

Ring ring... 'Ja hallo? Wie is daar?'

Raymond
 
Reacties:
past ie in je broekzak?
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM