Station Haag-Zuid
dinsdag, september 26, 2006
  Het leuke bandje Razorlight...
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar ineens vind ik het tijd worden om mijn liefde voor de band Razorlight uit te spreken. Misschien omdat ik het album tijdens mijn vakantie veel heb gedraaid, misschien omdat ik vanmorgen toen ik de tv aan zetten de clip van ‘In The Morning’ zag, of misschien omdat de nieuwe single ‘America’ zo ongelofelijk mooi is? (zie de Leuke Liedjes Top 10)

Toen ik de naam voor het eerst zag dacht ik aan een metalband of een trance-project. Maar hun album heeft me echt zwaar verrast. De manier waarop ik het album kocht was wel opvallend; Normaal ga je naar de platenzaak omdat je iets hebt gehoord wat je gaaf vind, maar in een winkel in Haarlem stond Razorlight op en dacht ik ‘Wauw, dit is helemaal te gek!’

Voorlopig komen ze nog niet naar Nederland en op Lowlands heb ik ze ff gemist, maar ik moet ze een keer live aan het werk zien…

Kijk je even mee naar de nieuwe clip?


Wouter
 
Reacties:
ken ze pas sinds kort, maar die nieuwe plaat is echt topper!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM