Station Haag-Zuid
donderdag, september 28, 2006
  FIFA' 07 waar ben je?
Ik kijk er elk jaar smachtend naar uit…

Aan het begin van de herfst verschijnt jaarlijks de nieuwe FIFA game. Vandaag was de grootte dag, want voor de PS2 zou de game vandaag worden ge-released. Met een big smile vertrok ik naar de stad, maar helaas de game was nog niet geleverd. De vriendelijk verkoopster wist mij wel te garanderen dat deze voor 12 uur geleverd zou worden. Helaas ik heb hem nu nog steeds niet…

Zal ik de winkel bellen en vragen of ze FIFA’07 al binnen hebben of zal ik maar gewoon wachten tot morgen?

Wouter
 
Reacties:
Ik hoorde de man van de Free Recird shop tegen zijn collega zeggen dat Bart Smit vanaf zaterdag as gaat stunten met de rpijs van het nieuwe spel. Een week lang... Doe er je voordeel mee! ;)
 
Ik daag je uit!
 
geef mij maar de straatvoetbal versie
 
voor de Gamecube zag ik hem al liggen, maar ik moet xbox hebben
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM