Station Haag-Zuid
maandag, augustus 28, 2006
  "Mjammie... Amandelen..."
Ik was altijd een liefhebber van pinda's en dergelijke... Cashewnoten, Macadamia en borrelnootjes...héérlijk!!! Maar aangezien het stoppen met roken mij zo'n 10 kilo zwaarder heeft gemaakt probeer ik mijn eetgewoontes te veranderen. Ik moet zeggen: Het lukt aardig!

Sinds kort heb ik, op aanraden van een collega, de amandel ondekt. Het is een lekkere peulvrucht en nog gezond ook!!!

Amandelen bezitten een goed verteerbaar eiwit en bestaan voor circa 60% uit amandelolie. Ook het gehalte aan mineralen is heel waardevol: vooral de kali- en kalkzouten, verder zijn ze rijk aan magnesium, het anti-stress mineraal. Als laatste wil ik toch de fosfaten niet vergeten te noemen die zo belangrijk zijn voor onze zenuwen.

Elke dag een kleine portie amandelen doet de mens goed!

Ik zeg: "Mjammie... Amandelen..."

Raymond
 
Reacties:
LEKKERE NOTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik heb geweldig genoten! :D
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM