Station Haag-Zuid
vrijdag, augustus 11, 2006
  Een volle vrijdag lang...
Vandaag weer een volle radio dag voor de boeg. Om 15.00 uur neem ik plaats achter de microfoon om je weer de 30 populairste liedjes van Purmerend te laten horen. Stemmen kan nog altijd, geef je favoriete hit maar door…

Ook maak ik rond 16.25 uur 't nieuwe POV-vertje bekend en ik kan alvast verklappen dat het wederom een geweldig nummer is. Zoveel soul heb ik de laatste tijd niet meer gehoord en het leuke is dat het gezongen wordt door een James Blunt-achtige gozer.
Zodra hij bekend is zet ik hier de clip neer!

Daarna is het vanaf 18.00 uur tijd voor Raymond en De (kletsnatte) Zomeravond. Fijne muziek en leuke onderwerpen zijn de ingrediënten, o.a. ‘Een Weermix’.

Van 15.00 uur tot 21.00 uur kan je de radio vastzetten op Radio Purmerend!
En als je liever naar het strand gaat met dit weer, dan ben je echt gek!

Webstream

Wouter


 
Reacties:
Ik ben benieuwd wat het POVvertje wordt... Het klinkt goed!!!!!
 
Kan ik hier vragen om de nieuwe plaat van Sandi Thom. Zij heeft echt een heeeeeel mooi liedje gemaakt!
 
Eeeeeejjj... Cool!!! Ik ga luisteren!!!
 
Hey Sandra, als het goed is heb je Sandi Thom op nummer 22 gehoord in de Top 30. Verder draaien we hem veel op Radio Purmerend.
 
Ok! Thnx Wouter x ;)
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM