Station Haag-Zuid
maandag, juni 19, 2006
  Wouter van der Goes naar Q-music!!!
Wouter van der Goes gaat de publieke omroep BNN weer verlaten. Rond half september zal Van der Goes zijn laatste radioprogramma 'Wout!' presenteren voor 3FM tussen 16:00 en 18:00 uur.

Daarna vertrekt hij naar Q-music om daar aan de slag te gaan als programmadirecteur. Van der Goes neemt de plek van Michael Barteleto over. Daarnaast gaat Van der Goes ook een radioprogramma maken, zo liet Q-music weten.

Wouter van der Goes: "Ik heb het bij BNN en 3FM ontzettend naar mijn zin en eerlijk gezegd zag ik mezelf daar ook niet zo snel vertrekken. Maar toen Q-music me voor deze baan vroeg, voelde ik dat ik daar niet zomaar nee tegen kon zeggen. Q-music volg ik al sinds de start in Belgiƫ en later in Nederland. Een goed station met een herkenbaar en ijzersterk format. Ik vind het een eer dat ik mijn steentje mag bijdragen aan de verdere groei en ontwikkeling van deze zender".

Eindelijk gebeurt er weer wat met Q! Het was sinds de start redelijk rustig, maar met een topper als Wout hebben ze een goeie binnengehaald. Wel opvallend dat hij als programmadirecteur aan de slag gaat daar.

Wie wordt de nieuwe middagdeejay op 3FM?

Wouter
 
Reacties:
Hmm, ik weet niet of we hier nouw blij mee moeten zijn..

Is er eigenlijk al bekend wie zijn plekkie over gaat nemen?

Greetz,

???
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM