Station Haag-Zuid
vrijdag, juni 16, 2006
  WK 2006 aflevering 7: Oranje tegen Oranje!
Vrijdag 16 juni 2006… Waar ben jij om 18.00 uur?... Hoeveel oranje kledingstukken draag jij?... Oranje Boven!!!... Maar welk oranje?... Ivoorkust is ook oranje!!!

Afgelopen zondag was ik tot aan de wedstrijd super gespannen, dat viel van me schouders toen de wedstrijd eenmaal was begonnen.

Vandaag is het anders, ik ben tot 15.30 in de studio van Radio Purmerend bezig geweest met allerlei klusjes voor het radio weekend, wat deze week alleen zaterdag betreft.
U begrijpt dat Raymond en ik om 18.00 uur voor de buis zitten en niet in de radio!

Maar door mijn bezigheden in de studio was er weinig tijd om aan Oranje te denken.

Nu kijk ik met een schuin oog naar Argentinië – Servië & Montenegro, maar ik betrap mezelf dat ik niet geconsenteerd ben. Het gaat niet om die twee andere ploegen, maar toch gewoon om wat Oranje zelf gaat doen straks…

Ik heb er op zich wel een goed gevoel over, Nederland kan zomaar met 3-0 gaan winnen, maar iets zegt met dat het ook zomaar 0-3 kan worden. De rust die Van Basten uitstraalt doet ook mij goed en er kan ‘ons’ toch niks gebeuren met zo’n bondscoach.

Het boek waarin ik aan het lezen ben ‘Het Mysterie Marco’ is bijna uit en ga San Marco steeds meer bewonderen.

Nederland – Ivoorkust straks in Stuttgart… De spanning stijgt… En tegen achtte zijn we of uitbundig van vreugde of stil van verdriet…

P.S. Er is dus geen Koopavond op de radio!!!

Prettig wedstrijd!!!

Wouter

 
Reacties:
Gezellig, geen koopavond....

Ik ben maar voetbal gaan kijken....ik weet niet wat ik van NL - IVO kan verwachten

Greetz,

???
 
P.S: Heeft wouter nu een gehoorapparaatje nodig?
 
Ik heb jullie gemist.
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM