Station Haag-Zuid
donderdag, juni 15, 2006
  WK 2006 aflevering 6: Beenie Man verliest!
Over de wedstrijd van gisteravond wil ik kort zijn; Duitsland en de laatste minuut...Altijd hetzelfde!

Dan de wedstrijd van 18.00 vandaag: De oude Britse kolonisator tegen de kolonie van weleer, de reus met de grote kicksen tegen kleinduimpje. Engeland versloeg het nietige Trinidad en Tobago met 2-0 en verwerfde daarmee een plaats in de achtste finales van het WK. Het was een draak van een wedstrijd en de manier waarop Engeland won zal de nodige kritiek doen oplaaien in eigen land.

Jammer voor Don Leo, oftewel Beenie Man, ik hoopte echt dat hij opnieuw voor een stund kon zorgen...

Het is nu rust bij Zweden tegen Paraguay, en ik vraag me echt af waar Zlatan en ze vrienden mee bezig zijn... Dramatisch!!! ...Ik zeg: Waar blijft Markus Rosenberg?



Wouter
 
Reacties:
Twee saaie wedstrijden
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM