Station Haag-Zuid
woensdag, juni 14, 2006
  WK 2006 aflevering 5: Spanje walst over Oekraïne heen!
Door de trieste gebeurtenis in Purmerend vandaag heb ik eigenlijk geen zin om een leuk en vrolijke stukje te schrijven over het WK. Maar zoals men zegt; Het leven gaat door.

Zojuist ondanks het familiedrama wel genoten van mijn beoogde wereldkampioen Spanje. Oekraïne speelde als een natte krant, maar toch wil ik de teamspirit bij de Spanjaarden belichte.

Jarenlang was het nooit een team, door verschillende streken, talen en rivaliteit in het clubvoetbal. Langzaam neemt dat af in Spanje en zien ze in dat het belangrijk is om samen tot een hoogtepunt te komen. Dat kwam vanmiddag in Leipzig tegen Shevchenko en co.
Even voor 17.00 was het 4-0!!!

Gelukkig prikte Fernando Torres een goaltje mee, want in mijn voorspelling is hij de topscorer van het toernooi, wat een klasse spits! David Villa was ik echter wel even vergeten, maar het zegt genoeg over de selectie van Spanje.
Op de bank Reyes, Fábregas (Arsenal), Raul (Real Madrid), Joaquin, Juanito (Betis Sevilla) en wie ik nog vergeet.

Wouter
 
Reacties:
Spanje wordt wereldkampioen!!!!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM