Station Haag-Zuid
dinsdag, juni 27, 2006
  Wat hoor ik nou?
Gisteravond laat zat ik te kijken naar NOS Studio Sportzomer, en door de verlenging en de penalty's van de avond wedstrijd was het redelijk laat en was ik een beetje aan het indutte.
Maar opeens schrok ik wakker en dacht ik;
"Hoor ik dat nou goed?"

Patrick Vieira wil komend seizoen verhuurd worden aan Ajax. De huidige werkgever van de Fransman, Juventus, zal wegens de omkoopperikelen volgend seizoen waarschijnlijk uitkomen in de Serie B.

De motor van het Franse middenveld, 8 jaar lang bij Arsenal en nu bij Juventus naar Ajax? De man die Ruud van Nistelooy haat! Leuk als Ruud naar PSV gaat...
Dit moet een droom zijn of een hele flauwe grap.
Vieira heeft wel gezegd erg gecharmeerd te zijn van de Amsterdamse club.

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wilde in het programma niet ontkennen dat er sprake is van een verhuur. "Ik hoorde dit bericht ook vanavond pas."

Wouter
 
Reacties:
Laat maar komen! GRAAG!!!!
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM