Station Haag-Zuid
maandag, juni 26, 2006
  Vierde musketiers ook verslagen
En toch kan ik het niet laten om te loggen over het WK. Ook vandaag gebeurde er weer iets opvallends.

Guus Hiddink is er niet in geslaagd de kwartfinales te bereiken van het WK. Zijn Australië speelde redelijk goed tegen Italië, dat na 50 minuten met tien man verder moest na een rode kaart van Materazzi. Toch wist Italië in de laatste minuut een dubieuze penalty te versieren, die Francesco Totti af wist te ronden (1-0).

Natuurlijk is Italië een betere ploeg, betere spelers, en is het voor het toernooi aantrekkelijk dat ze erin blijven. Maar Iedereen was toch voor Guus en zijn Socceroos! Na Leo, Dick en Marco, is de vierde musketiers ook uitgeschakeld.

Vanavond Oekraïne tegen Zwitserland. Er wordt weinig van verwacht en niemand heeft er zin in, maar ik vind dat die Zwitsers een hele leuke ploeg hebben.
Morgen de klapper Spanje - Frankrijk en natuurlijk hoop ik dat Spanje wint, ik heb namelijk voorspeld dat ze wereldkampioen worden...

Wouter

 
Reacties:
Guus kan naar Huus! Jammer.
 
Wat een spanning. Echt ongelovelijk dat die pizzavreters een penalty weten te ontfrutselen. Ik boycot pizza's vanaf nu...
 
Wat een spanning. Echt ongelovelijk dat die pizzavreters een penalty weten te ontfrutselen. Ik boycot pizza's vanaf nu...
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM