Station Haag-Zuid
dinsdag, juni 27, 2006
  Het WK bloed dood
Wat begon als een leuk toernooi krijgt een zeer teleurstellend einde.
Het angst voetbal wint het van de durf, het aanvallende en het frisse spel.
Landen die het niet verdienen winnen en landen die respect afdwingen worden of benadeeld door de scheidsrechter of door een stel matennaaiers bij de tegenstander.

Neem nou weer Therry Henry, wat een vieze matennaaier is dat!
Hoe hij als een stervende zwaan neer gaat, terwijl Carlos Puyol geen vlieg kwaad doet. Dat noem ik onsportief gedrag van een speler die dat eigenlijk niet nodig heeft, want Henry is een bij Arsenal gewoon goed. Daaruit komt dan de 1-2!
Vies! Vies! Vies!

Australië, Nederland, Zwitserland, Ghana en nu dus ook mijn favoriet Spanje naar huis.

Wat hebben we over; Italië, Oekraïne, Portugal, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Brazilië en Argentinië. Ik ben er niet blij mee, want behalve Duitsland hebben deze ploegen mij alles behalve vermaakt.
Dat verschrikkelijke Frankrijk door! Ongelofelijk! Mannen als Zidane, Barthezz, Thuram, Makalele, die horen niet meer thuis bij de beste 8 van de wereld, maar in een bejaardentehuis! Net zoals Figo en ze vrienden, ze hadden al thuis moeten zitten!

Bij Brazilie ben ik 20 minuten voor tijd wat anders gaan doen, slaapverwekkend…

Wie gun ik de wereldtitel? Duitsland speelt leuk, maar het blijven Duitsers! Engeland dan maar…

Het WK bloed dood!!!

Wouter
 
Reacties:
Ik stel voor dat we het WK voetbal voor vrouwen introduceren en hier aandacht aan besteden, want volgens mij zijn vrouwen eerlijker, harder en uiteraard hebben de mannen dan ook weer wat om naar te kijken...
 
IK snap je frustratie. Ik baalde er ook van. Dit WK is niet leuk meer!!!!
 
Wat een kuttoernooi!!!!!!
 
Inderdaad! Het is een WK van rare dingen. Vooral de scheidsrechters deugen echt niet!
 
Als je op papier kijkt dan kunnen je denken brazilie, argentinie, frankrijk, italie mooie namen grote spelers! maar ze verwennen ons gewoon (nog) niet op dit WK!
 
Klotezooi. Al het voetbal verdwijnt uit het toernooi.
 
Ik ga niet eens verder kijken. De lol is eraf.
 
Ik ben wel beniwued naar wat Duitsland verder gaat doen.
 
Hoe noem je een Duitser in de finale? Scheidsrechter...
 
Frankrijk - Duitsland wordt de finale denk ik
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM