Station Haag-Zuid
zondag, juni 18, 2006
  Edwin Evers veegt vloer aan met Caz!
Radio 538-dj Edwin Evers laat geen spaan heel van het nieuwe radiostation Caz!, dat vorige maand begon. De populaire ochtend jock gaf afgelopen week in een interview met het AD zijn mening over Nederlands jongste radiostation...

Caz! heeft dj’s als Jeroen Kijk in de Vegte en Timur Perlin. Hij vindt de radiozender, sinds kort eigendom van SBS Broadcasting, ‘helemaal niets’. ,,Het is een slap aftreksel van wat er al is,’’ zegt Evers in het Duitse Titisee. Daar is hij met zijn ochtendshow neergestreken ter gelegenheid van het WK. ,,Caz! zou het allemaal wel even anders gaan doen, maar het is vlees noch vis.

Ze doen exact hetzelfde als 538, maar dan vele malen slechter. En hun dj’s vind ik ook helemaal niets. Ze zullen nooit een serieuze concurrent worden.’’

Radio 538 veroverde deze week met 11,5 procent marktaandeel weer het leiderschap op Radio 2. Het aandeel van Caz!, het vroegere Yorin FM, zakte naar 1,6 procent.

Ik luister regelmatig naar Caz! Ik ben juist van mening dat het wel lekker fris klinkt en Radio 538 moet niet doen alsof ze het hebben uitgevonden. Als je hits draait ben je dan gelijk een kopie van 538? Ze lopen ook altijd te piepen dat 3FM te commercieel klinkt. Ik erger me kapot aan constant dezelfde muziek op 538 want je weet gewoon dat je elke dag Luvstruck, Numb/Encore, Breathe In, kan verwachten. Op Caz! hoor ik wel eens een liedje dat ik denk, "hé die heb ik een tijdje niet gehoord"!"
De programma bij Caz! zijn in ontwikkeling en daarvoor heb je nou eenmaal tijd nodig, maar ik vind nu vooral Timur Open Air 's middags tussen 16.00 en 19.00 uur is erg leuk, beter dan Ruud De Wild met z'n stomme grapjes die 5 jaar geleden op 3FM misschien leuk waren...

Wouter
 
Reacties: Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM