Station Haag-Zuid
donderdag, juni 15, 2006
  Commerciële Radio 538 weer nummer 1
Radio 538 mag zich na enkele maanden weer de grootste zender van Nederland noemen. Dat blijkt uit de meest recente luistercijfers die vandaag (donderdag 15 juni) zijn gepubliceerd. Het radiostation was ook in de afgelopen maanden de favoriet van jongeren, studenten en alle radioluisteraars tot 50 jaar, maar is nu met een marktaandeel van 11,5 % weer de landelijke nummer 1. Elke week stemmen 3.367.697 miljoen luisteraars af op Radio 538.

De luistercijfers van april - mei 2006: Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur Radio 538: "We zijn op alle fronten de nummer 1. Jongeren blijven massaal afstemmen op de 102FM en ook voor de 'oudere jongeren' zijn we de bestbeluisterde zender. Ik ben er trots op dat deze cijfers weer onderstrepen dat Radio 538 de perfecte mix van jong en oud weet te vinden."

Ik ben geen luisteraar van Radio538 maar op mijn autoradio vind je onder voorkeurkeuze knopje:
1. Caz!
2. Radio 3FM
3. Q-Music
4. Veronica
5. Radio Purmerend

De laatste tijd luister ik overwegend naar Caz! in de auto. Het klinkt fris, lekker en ze hebben leuke nieuwe deejays.

Raymond
 
Reacties:
Caz zuigt man! Geef mijn maar SlamFM
 
Rot op met je Slam Fm!!!!!!
 
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM