Station Haag-Zuid
donderdag, juni 29, 2006
  Broodje Aap?
Van de week vertelde mijn moeder het navolgende verhaal:

In dierentuin Artis is de 8 jarige Jeroen enkele minuten uit het oog verloren door zijn moeder Karin. Moeder zoekt overal en waarschuwt zelf de medewerkers. Jeroen is een mongooltje en moeder Karin maakt zich erg ongerust.

Plotseling komt Jeroen aanrennen, helemaal doorweekt (lees: zeiknat). Moeder is blij maar besluit wel direct naar huis te gaan.

Thuis aangekomen stuurt ze Jeroen onmiddellijk naar de badkamer om zich te kunnen verschonen. Terwijl ze nog even beneden is hoort ze vanuit de badkamer een hels kabaal. Karin spoed zich naar boven, komt de badkamer binnen en ziet daar Jeroen en… een baby pinguïn!!!!

Jeroen is vermoedelijk in Artis over het hekje en door het slootje gegaan en heeft een baby pinguïn in zijn rugzakje gedaan.

Direct zijn de dierenverzorgers op de hoogte gesteld en hebben de baby pinguïn, na een medische check-up, weer meegenomen naar de dierentuin.

Toen ik het hoorde zei ik direct tegen mijn moeder: ‘Broodje Aap!!!’

Wat denk jij?


Raymond
 
Reacties:
Zeker brood Aap!
 
Ik heb het verhaal ook gehoord op mijn werk. MIsschien is het toch echt gebeurt?
 
Moet je even bellen met Artis!
 
Je zegt toch niet "Broodje Aap' tegen je moeder. Vroeger had je een draai om je oren gekregen.
 
aaaaaaaahhh
 
Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]





<< Homepage
De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind

  • Haag
  • Zuid
  • Op Bezoek Bij 3FM ~ Filmpje
  • Op Bezoek Bij 3FM