woensdag, mei 06, 2009

Van Basten stopt!

En opnieuw sneuvelt er een trainer in Amsterdam. Marco houdt de eer aan zichzelf. Jammer!

3 opmerkingen:

REAGEER HIER OP STATION HAAG-ZUID