donderdag, juni 21, 2007

Zomer 2007 start met regen en onweer...


Haag

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk ZOMER :D
    Tja als je 's ochtends weg gaat zonder jas naar je werk gaat op de fiets, en dan thuis komt, en dan gaat het regenen :@ nouja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT EEN KLOTE ZOMER!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is pas 1 dag bezig en nu al klote? Ik ga genieten deze zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen

REAGEER HIER OP STATION HAAG-ZUID