De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind
Heerlijk ZOMER :D Tja als je 's ochtends weg gaat zonder jas naar je werk gaat op de fiets, en dan thuis komt, en dan gaat het regenen :@ nouja :)
WAT EEN KLOTE ZOMER!!!!!!!!!!!!!!
die is pas 1 dag bezig en nu al klote? Ik ga genieten deze zomer!!
REAGEER HIER OP STATION HAAG-ZUID
Heerlijk ZOMER :D
BeantwoordenVerwijderenTja als je 's ochtends weg gaat zonder jas naar je werk gaat op de fiets, en dan thuis komt, en dan gaat het regenen :@ nouja :)
WAT EEN KLOTE ZOMER!!!!!!!!!!!!!!
BeantwoordenVerwijderendie is pas 1 dag bezig en nu al klote? Ik ga genieten deze zomer!!
BeantwoordenVerwijderen