De weblog van Raymond Hagedoorn & Wouter Zuidewind
als dit echt waar was, was ik in shock!!!!!!
KLAASJAN IS EEN BOER!!!!! OPROTTEN MET DIE SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!
Doe even normaal!
REAGEER HIER OP STATION HAAG-ZUID
als dit echt waar was, was ik in shock!!!!!!
BeantwoordenVerwijderenKLAASJAN IS EEN BOER!!!!! OPROTTEN MET DIE SUKKEL!!!!!!!!!!!!!!
BeantwoordenVerwijderenDoe even normaal!
BeantwoordenVerwijderen